• Deviza
  • Index
  • Részvény
EUR/HUF 402,36 CHF/HUF 427,48
USD/HUF 348,00 EUR/USD 1,1562
BUX n/a n/a %
BUMIX n/a n/a %
MOL 2 910 -0,55 % OTP 26 130 1,44 %
MTELEKOM 1 784 -1,44 % RICHTER 10 040 -0,40 %
  • Adásban Trend Night Bukovszky Józseffel
  • Következik Trend Night Bukovszky Józseffel
RSS
  • Összes hír
  • Összes műsor
  • Napi műsor
  • Kapcsolat
Mozgásban Varjú Frigyessel

Mozgásban Varjú Frigyessel

Most már semmi kétség, gyökeresen átalakítja az autóipart és a szervizek munkáját az elektromos autók terjedése. Eddig sem ülhettek ölbe tett kézzel a márkaszervizek, hiszen együtt kellett haladniuk a fejlődésben az újabb és újabb modellekkel előrukkoló üzemekkel, de mindez valószínűleg semmi ahhoz a költséges átalakításhoz képest, amit az e-mobilitás térnyerése követel tőlük. Előbb-utóbb eltűnnek a belsőégésű motorok, hagyományos váltók, differenciálművek és turbófeltöltők a járművekből, nem lesz szükség kétévenkénti olajcserére és szűrőcserére – jócskán megkurtítva ezzel a szervizek bevételét. Igaz, lesz helyettük hatalmas tömegű akkumulátorcsomag, nagyfeszültségű elektronika és villanymotor minden mennyiségben – bár ezek szervizigényessége messze elmarad a benzinesekétől, dízelesekétől.Vendégünk Válint Péter, a Porsche Pest szervizigazgatója. Újoncként is óriási esélyekkel indul a vásárlók megnyeréséért folytatott piaci harcba a KIA legkisebb városi terepjárója. A Stonic láthatóan igyekszik kitűnni a rettentően népes tömegből, s ehhez a testvérmodell, vagyis a KIA Rio alapjait hívta segítségül, miközben mindenben a nagyobb testvérre, a Sportage-re igyekszik hasonlítani. Nagy kérdés, hogy a vásárlóknak bejön-e ennyi méretbeli, formai és műszaki hasonlóság, vagy a KIA mindinkább elismert minősége, tartóssága és általános műszaki fejlettsége iránti növekvő vásárlói bizalom már eleve válasz a kérdésre. Király Tibor, a KIA Motors Hungary értékesítési igazgatója mit gondol, a leendő Stonic vásárlók mi alapján döntenek majd?

2017-10-20 15:05:00 Adásunk

Mozgásban Varjú Frigyessel

Mozgásban Varjú Frigyessel

2017-10-20 15:05:00

Most már semmi kétség, gyökeresen átalakítja az autóipart és a szervizek munkáját az elektromos autók terjedése. Eddig sem ülhettek ölbe tett kézzel a márkaszervizek, hiszen együtt kellett haladniuk a fejlődésben az újabb és újabb modellekkel előrukkoló üzemekkel, de mindez valószínűleg semmi ahhoz a költséges átalakításhoz képest, amit az e-mobilitás térnyerése követel tőlük. Előbb-utóbb eltűnnek a belsőégésű motorok, hagyományos váltók, differenciálművek és turbófeltöltők a járművekből, nem lesz szükség kétévenkénti olajcserére és szűrőcserére – jócskán megkurtítva ezzel a szervizek bevételét. Igaz, lesz helyettük hatalmas tömegű akkumulátorcsomag, nagyfeszültségű elektronika és villanymotor minden mennyiségben – bár ezek szervizigényessége messze elmarad a benzinesekétől, dízelesekétől.Vendégünk Válint Péter, a Porsche Pest szervizigazgatója. Újoncként is óriási esélyekkel indul a vásárlók megnyeréséért folytatott piaci harcba a KIA legkisebb városi terepjárója. A Stonic láthatóan igyekszik kitűnni a rettentően népes tömegből, s ehhez a testvérmodell, vagyis a KIA Rio alapjait hívta segítségül, miközben mindenben a nagyobb testvérre, a Sportage-re igyekszik hasonlítani. Nagy kérdés, hogy a vásárlóknak bejön-e ennyi méretbeli, formai és műszaki hasonlóság, vagy a KIA mindinkább elismert minősége, tartóssága és általános műszaki fejlettsége iránti növekvő vásárlói bizalom már eleve válasz a kérdésre. Király Tibor, a KIA Motors Hungary értékesítési igazgatója mit gondol, a leendő Stonic vásárlók mi alapján döntenek majd?

Közösségi oldal

A műsorvezető

Varjú Frigyes

1982 óta dolgozik újságíróként, végigjárva a teljes szakmai ranglétrát. Főként belpolitikai területen tevékenykedett, de 1990 óta folyamatosan autós szakújságíróként is publikál. Nevéhez fűződik az autós heti melléklet elindítása a Népszavában és a Magyar Nemzetben. A Budapest Rádióban, majd a Gazdasági Rádióban, illetve a Trend FM-nél több mint két évtizede közlekedési műsort szerkeszt és vezet. Belpolitikai újságíróként hosszú ideig dolgozott a Népszavánál, a Magyar Nemzetnél és a Magyar Hírlapnál, számos országos hetilap és színes magazin, szakfolyóirat állandó szerzője, riportere vagy szerkesztője, főszerkesztője volt. Nevéhez kötődik az esztergomi kiadású, nagy példányszámú, Magyarországon és Szlovákiában megjelenő eurórégiós napilap, a Hídlap megújítása főszerkesztőként. Már 1985-től híradót szerkesztett az MTV-nél, megszakításokkal az ezredfordulóig, majd az MTV Ma Reggel című műsorának főszerkesztője lett. Az Echo TV hírfőszerkesztőjeként közel hat évig tevékenykedett. Több szakmai nívódíj birtokosa és több, részben állami elismerésben részesült: a Pro Natura emlékplakettet 2013-ban adományozta számára Fazekas Sándor mezőgazdasági miniszter, 2016-ban Tarlós István javaslatára megkapta az egyik legrangosabb sajtókitüntetést, a Fővárosi Közgyűlés Csengery Antal Díját, majd 2019 augusztusában Orbán Viktor miniszterelnök javaslatára a Magyar Arany Érdemkereszt polgári tagozatának kitüntetését vehette át.
Tweet

Kapcsolódó cikkek

  • Impresszum
  • A Trend FM
  • Médiaajánlat
  • Jogi információk
  • Felhasználási feltételek
  • Adatvédelem
  • Közlemény
  • Adatvédelmi beállítások
© 2025 Műsor-Hang Zrt. Minden jog fenntartva.
RSS