• Deviza
  • Index
  • Részvény
EUR/HUF 403,57 CHF/HUF 429,61
USD/HUF 349,90 EUR/USD 1,1534
BUX 97 304 1,57 %
BUMIX 8 848 0,04 %
MOL 2 960 1,72 % OTP 26 740 2,33 %
MTELEKOM 1 790 0,34 % RICHTER 10 110 0,70 %
  • Adásban Monitor Délután Érczfalvi Andrással
  • Következik Monitor Délután Érczfalvi Andrással
RSS
  • Összes hír
  • Összes műsor
  • Napi műsor
  • Kapcsolat
Mozgásban Varjú Frigyessel

Mozgásban Varjú Frigyessel

Minden valószínűség szerint átrendezheti a magyar autópiacot a Toyota legújabb lépése, melynek nyomán újra sorozatba vette a japán gyártó a néhány éve Európa számára ideiglenesen jegelt Corolla modell gyártását. A Corolla eddig is a világ legnagyobb darabszámban készült személyautó-modellje volt, s azzal, hogy a pár évre Európában helyettesítő Aurist most felváltja újra a Corolla, sőt mindjárt háromféle karosszériaváltozatban is megjelenik, igen széles vásárlói igényeket kielégíthet a Toyota a bátor lépéssel. Az autótörténeti pillanat, a háromféle Corolla, vagyis a sedán, a lépcsőshátú limuzin és a kombi változat újbóli piacra lépése önmagában is autópiaci mérföldkő, ám azzal, hogy mindjárt kétféle hibridhajtást is kínálnak a japánok a Corollához, egyelőre behozhatatlan előnyökkel járhat számukra. Varga Zsombor, a Toyota magyarországi kommunikációs menedzsere további érdekes információval érkezett a stúdiónkba. A legkisebb autópiaci szegmenset is elérte a városi egyterűek megjelenésének hulláma. Immár a világ legnagyobb autógyártója, a Volkswagen is jobbnak látta belépni erre a brutális ütemben fejlődő területre, megalkotva a legkisebb VW SUVOT, a T-Crosst. A Polonál alig valamivel hosszabb, letisztult formavilágú és minőségi belteret kapott crossover olyan sikermodelleket követ a piacon, amelyek egy-két lépcsővel fölötte már hosszú hónapok és évek óta sikert sikerre halmoznak. A zászlóshajó Touareg csak pár hónapja érkezett, de értékesítés szempontjából azonnal tarolt a felsőkategóriában, a középosztályos Tiguan és az egyel kisebb T-Rock pedig minden korábbi vásárlói sikeren túltett, amely egyes esetekben az akár egy éves gyártási várólistán is megmutatkozott. A most debütált T-Rock csak méretben tűnik kisebbnek testvéreinél, tudásban, minőségben bőven beleillik a vérvonalba. Nagy kérdés, hogy sikerül-e gyorsabban kielégíteni majd elegendő autóval az előjegyzésre jelentkező vásárlók gyorsan növekvő táborát. Dalnoki Balázs, a Volkswagen magyarországi márkaigazgatója a vendégünk.

2019-03-01 14:05:00 Adásunk

Mozgásban Varjú Frigyessel

Mozgásban Varjú Frigyessel

2019-03-01 14:05:00

Minden valószínűség szerint átrendezheti a magyar autópiacot a Toyota legújabb lépése, melynek nyomán újra sorozatba vette a japán gyártó a néhány éve Európa számára ideiglenesen jegelt Corolla modell gyártását. A Corolla eddig is a világ legnagyobb darabszámban készült személyautó-modellje volt, s azzal, hogy a pár évre Európában helyettesítő Aurist most felváltja újra a Corolla, sőt mindjárt háromféle karosszériaváltozatban is megjelenik, igen széles vásárlói igényeket kielégíthet a Toyota a bátor lépéssel. Az autótörténeti pillanat, a háromféle Corolla, vagyis a sedán, a lépcsőshátú limuzin és a kombi változat újbóli piacra lépése önmagában is autópiaci mérföldkő, ám azzal, hogy mindjárt kétféle hibridhajtást is kínálnak a japánok a Corollához, egyelőre behozhatatlan előnyökkel járhat számukra. Varga Zsombor, a Toyota magyarországi kommunikációs menedzsere további érdekes információval érkezett a stúdiónkba. A legkisebb autópiaci szegmenset is elérte a városi egyterűek megjelenésének hulláma. Immár a világ legnagyobb autógyártója, a Volkswagen is jobbnak látta belépni erre a brutális ütemben fejlődő területre, megalkotva a legkisebb VW SUVOT, a T-Crosst. A Polonál alig valamivel hosszabb, letisztult formavilágú és minőségi belteret kapott crossover olyan sikermodelleket követ a piacon, amelyek egy-két lépcsővel fölötte már hosszú hónapok és évek óta sikert sikerre halmoznak. A zászlóshajó Touareg csak pár hónapja érkezett, de értékesítés szempontjából azonnal tarolt a felsőkategóriában, a középosztályos Tiguan és az egyel kisebb T-Rock pedig minden korábbi vásárlói sikeren túltett, amely egyes esetekben az akár egy éves gyártási várólistán is megmutatkozott. A most debütált T-Rock csak méretben tűnik kisebbnek testvéreinél, tudásban, minőségben bőven beleillik a vérvonalba. Nagy kérdés, hogy sikerül-e gyorsabban kielégíteni majd elegendő autóval az előjegyzésre jelentkező vásárlók gyorsan növekvő táborát. Dalnoki Balázs, a Volkswagen magyarországi márkaigazgatója a vendégünk.

Közösségi oldal

A műsorvezető

Varjú Frigyes

1982 óta dolgozik újságíróként, végigjárva a teljes szakmai ranglétrát. Főként belpolitikai területen tevékenykedett, de 1990 óta folyamatosan autós szakújságíróként is publikál. Nevéhez fűződik az autós heti melléklet elindítása a Népszavában és a Magyar Nemzetben. A Budapest Rádióban, majd a Gazdasági Rádióban, illetve a Trend FM-nél több mint két évtizede közlekedési műsort szerkeszt és vezet. Belpolitikai újságíróként hosszú ideig dolgozott a Népszavánál, a Magyar Nemzetnél és a Magyar Hírlapnál, számos országos hetilap és színes magazin, szakfolyóirat állandó szerzője, riportere vagy szerkesztője, főszerkesztője volt. Nevéhez kötődik az esztergomi kiadású, nagy példányszámú, Magyarországon és Szlovákiában megjelenő eurórégiós napilap, a Hídlap megújítása főszerkesztőként. Már 1985-től híradót szerkesztett az MTV-nél, megszakításokkal az ezredfordulóig, majd az MTV Ma Reggel című műsorának főszerkesztője lett. Az Echo TV hírfőszerkesztőjeként közel hat évig tevékenykedett. Több szakmai nívódíj birtokosa és több, részben állami elismerésben részesült: a Pro Natura emlékplakettet 2013-ban adományozta számára Fazekas Sándor mezőgazdasági miniszter, 2016-ban Tarlós István javaslatára megkapta az egyik legrangosabb sajtókitüntetést, a Fővárosi Közgyűlés Csengery Antal Díját, majd 2019 augusztusában Orbán Viktor miniszterelnök javaslatára a Magyar Arany Érdemkereszt polgári tagozatának kitüntetését vehette át.
Tweet

Kapcsolódó cikkek

  • Impresszum
  • A Trend FM
  • Médiaajánlat
  • Jogi információk
  • Felhasználási feltételek
  • Adatvédelem
  • Közlemény
  • Adatvédelmi beállítások
© 2025 Műsor-Hang Zrt. Minden jog fenntartva.
RSS