• Deviza
  • Index
  • Részvény
EUR/HUF 399,56 CHF/HUF 429,26
USD/HUF 346,03 EUR/USD 1,1547
BUX 101 346 0,04 %
BUMIX 9 167 -0,07 %
MOL 3 060 -0,33 % OTP 28 540 0,35 %
MTELEKOM 1 754 0,23 % RICHTER 10 430 -0,19 %
  • Adásban Zenei válogatás
  • Következik Zenei válogatás
RSS
  • Összes hír
  • Összes műsor
  • Napi műsor
  • Kapcsolat
ReBrief

ReBrief

A ReBrief hírei között beszélünk ma a Pepsi új szlogenjéről, a Burger King év végi trollkodásáról, 2019 legértékesebb sportmárkáiról, és megtudjuk, hogyan jött létre a digitális mise fogalma. 2020 várható reklámsikereit Szerényi Szabolccsal, a Kreatív főszerkesztő-helyettesével találgatjuk. Várja Önöket a műsorvezető, Marosi Viktor, valamint a Mediator két stratégája, Czibóka Gabriella és Dankó Bence.

2020-01-13 14:05:00 Adásunk

ReBrief

ReBrief

2020-01-13 14:05:00

A ReBrief hírei között beszélünk ma a Pepsi új szlogenjéről, a Burger King év végi trollkodásáról, 2019 legértékesebb sportmárkáiról, és megtudjuk, hogyan jött létre a digitális mise fogalma. 2020 várható reklámsikereit Szerényi Szabolccsal, a Kreatív főszerkesztő-helyettesével találgatjuk. Várja Önöket a műsorvezető, Marosi Viktor, valamint a Mediator két stratégája, Czibóka Gabriella és Dankó Bence.

Közösségi oldal

A műsorvezető

Tweet

Kapcsolódó cikkek

  • Impresszum
  • A Trend FM
  • Médiaajánlat
  • Jogi információk
  • Felhasználási feltételek
  • Adatvédelem
  • Közlemény
  • Adatvédelmi beállítások
© 2025 Műsor-Hang Zrt. Minden jog fenntartva.
RSS